Co je to hotelový pokoj přístupný osobám s handicapem?

Dostupný hotelový pokoj, to není jenom fráze. To je prostor, promyšlený do posledního detailu pro komfort hostů s omezenou pohyblivostí. Mluvíme o bezbariérových sprchách, samozřejmě, ale také o širších dveřních otvorech, dostatečném prostoru pro manévrování s vozíkem a strategicky umístěných madlech. Z vlastní zkušenosti vím, že i zdánlivě drobnosti, jako je výška zásuvek, spínačů a telefonu, hrají klíčovou roli. Nepodceňujte ani dostatečné osvětlení a kontrastní barvy pro lepší orientaci. Pozor si dejte i na polohu záchranného tlačítka – mělo by být snadno dostupné a viditelné. Ačkoliv se to nemusí zdát, informace o dostupných pokojích by měly být jasné a srozumitelné již při rezervaci. Nebojte se zeptat na detaily, vaše pohodlí je důležité.

Ne všechny hotely deklarují dostupnost stejně, proto se vždy ujistěte, co přesně to v daném případě znamená. Fotografie a popisy by měly být podrobné. V ideálním světě by tohle mělo být samozřejmostí, ale bohužel to tak vždycky není.

Kolik přístupných pokojů pro hosty s handicapem by mělo být v hotelu?

Plánujete pobyt v hotelu s více než 20 pokoji? Pak vězte, že podle českých stavebních předpisů (SP 59.13330.2020) musí být alespoň 5 % pokojů uzpůsobeno pro osoby s handicapem. To znamená, že pro bezbariérový přístup a komfort je potřeba brát v úvahu dostatečně široké dveře, bezbariérové koupelny se sprchovými kouty bez prahů, speciální úchyty a madla, nízké přepínače a zásuvky, a dostatek prostoru pro pohyb s invalidním vozíkem. Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že kvalita těchto úprav se v jednotlivých hotelech značně liší. Před rezervací se proto vždy vyplatí kontaktovat hotel a ověřit si konkrétní vybavení bezbariérových pokojů – fotografie na webových stránkách mohou být zavádějící. Někdy se jedná o pouhý formální dodržení normy, jindy o skutečně promyšlený a komfortní přístup. Vždy si ověřte dostupnost a umístění výtahu, případné rampy či jiné pomocné technologie.

Mohu si na hotel vzít dívku?

Otázka, zda si můžete do hotelu vzít přítelkyni, je poměrně častá. Ve většině hotelů to není problém. Záleží však na konkrétním hotelu a jeho pravidlech. Některé hotely mají tzv. „poplatek za hosta“, který se platí za přítomnost další osoby, i když nespí v pokoji. Tento poplatek se může lišit a je dobré si ho předem ověřit na recepci, případně v ceníku na webových stránkách hotelu. V některých luxusnějších hotelech je přítomnost další osoby automaticky zahrnuta v ceně, zatímco v levných ubytovnách či hostelech mohou být pravidla přísnější, a dokonce je pobyt dalších osob zakázán.

Důležité je věnovat pozornost typu ubytování. Rodinné hotely a apartmány jsou obvykle tolerantnější, zatímco business hotely s vysokými cenami mohou mít striktnější pravidla týkající se návštěv. Před rezervací je vždy vhodné si prostudovat podmínky ubytování na webu hotelu. V případě pochybností je nejlepším řešením kontaktovat přímo hotel a vše si upřesnit. Ušetří vám to tak případné nepříjemnosti.

Nezapomínejte, že s sebou nesete zodpovědnost za chování vašeho hosta. Respektujte pravidla hotelu a ostatní hosty.

V některých zemích mohou být specifická pravidla týkající se registrace hostů, proto je vhodné se informovat i o místních zvyklostech a zákonech.

Co znamená, že tento typ ubytování nabízí pokoje pro osoby s omezenou pohyblivostí?

Dostupný pokoj, to není jen fráze. To znamená, že hotel myslí na každého. Pro lidi s handicapem to znamená skutečně komfortní pobyt, ne jenom formální splnění normy.

Co to v praxi znamená?

  • Dostatečně široké dveřní otvory – pro snadnou manipulaci s invalidním vozíkem a pro případné doprovodné osoby.
  • Bezbariérová koupelna – široká, s bezbariérovou sprchou, pohodlnými madly a dostatečným prostorem.
  • Nízké postele – pro snadnější nástup a výstup.
  • Dostatek místa pro otočení invalidního vozíku – to je klíčové pro nezávislý pohyb po pokoji. Všimněte si, že toto je důležitější, než se na první pohled zdá – málo prostoru může celý pobyt znepříjemnit.

Doplňující tipy zkušeného cestovatele:

  • Vždy si předem ověřte detaily dostupnosti – fotografie na webu jsou sice pěkné, ale ne vždy vypovídají o všem. Zavolejte přímo do hotelu a zeptejte se na specifické detaily, které vás zajímají.
  • Zvažte typ handicapových potřeb – různé hotely nabízejí různé úrovně dostupnosti. Některé se specializují na osoby s pohybovým handicapem, jiné na osoby se zrakovým nebo sluchovým handicapem.
  • Nebojte se požádat o pomoc – personál hotelu je většinou ochotný a rádi vám pomohou s čímkoliv budete potřebovat.

Zapamatujte si: Dobře vybavený dostupný pokoj není jen o technických parametrech, ale o pocitu nezávislosti a komfortu během cesty.

Co by mělo být v pokoji pro osoby s handicapem?

Abych se jako aktivní turista cítil v hotelu s bezbariérovým přístupem komfortně, potřebuji víc než jen základní vybavení. Kromě tlačítka volání o pomoc před vstupem a vyhrazených parkovacích míst pro vozíčkáře, je nezbytný bezbariérový přístup do všech částí hotelu, včetně výtahů s dostatečnou šířkou a prostor pro manévrování s vozíkem. V koupelně kromě tlačítka SOS a odklopného madla u toalety ocením dostatek prostoru pro pohyb, protiskluzovou podlahu, sprchu s nízkým vstupem a sprchovou židličku. Kromě háčku na hole by měl být i dostatek místa pro uložení dalšího vybavení, třeba turistické výbavy. Automatický splachovač toalety je samozřejmostí, stejně jako dostatečně vysoká a stabilní odklopná stolička. Důležité je také dostatečné osvětlení, kontrastní barvy a snadno ovladatelné spínače. V ideálním případě by hotel měl nabízet i informace o dostupných turistických trasách a aktivitách vhodných pro osoby s omezenou pohyblivostí v okolí.

Jaký dokument upravuje požadavky na přístupnost hotelových budov pro osoby s postižením?

Požadavky na přístupnost hotelových budov pro osoby s postižením upravuje SP 59.13330.2020: Dostupnost budov a staveb pro osoby s nízkou mobilitou (se změnami č. 1-4). Tento dokument, v podstatě aktualizovaná verze starších norem, detailně popisuje, co musí hotel splňovat, aby byl skutečně přístupný pro všechny. Z mé zkušenosti z mnoha cest po světě mohu říct, že dodržování těchto standardů se značně liší.

Na co si dát pozor při rezervaci?

  • Bezbariérový přístup: Ne vždy je to jasně uvedeno na webových stránkách. Aktivně se ptejte na detailní informace o přístupnosti, např. šířce dveří, přítomnosti výtahů s dostatečným prostorem pro invalidní vozíky, nájezdových rampách a bezbariérových koupelnách.
  • Umístění pokojů: Ideální je pokoj v přízemí s bezbariérovým přístupem přímo z recepce.
  • Koupelny: Bezpečnostní madla, prostor pro manévrování s vozíkem, sprchový kout bez prahu – to vše je klíčové.

Nebojte se kontaktovat hotel přímo a požádat o fotografie relevantních částí hotelu. Zkušenost ukazuje, že kvalita bezbariérového vybavení se může velmi lišit i v rámci jednoho hotelu. Není na škodu předem si vše ověřit, abyste se vyhnuli zbytečným komplikacím během dovolené.

Mají být hotely dostupné?

Jasně, hotely by měly být dostupné, to je naprostá samozřejmost! Zákon to naštěstí vyžaduje – poskytovatelé služeb, mezi nimi i hotely, musí zajistit rozumné úpravy pro lidi s handicapem. To v praxi znamená přístupnost pokojů a všech služeb. Myslím si, že je to super, protože i my, aktivní turisté, se někdy ocitneme v situaci, kdy potřebujeme rampu, bezbariérové WC nebo třeba zvětšený font na informačních panelech. Ať už jde o zranění kolena po náročném výstupu, nebo o trvalejší omezení pohyblivosti, přístupnost je klíčová pro bezproblémový a radostný zážitek z dovolené. Nejde jen o dodržování zákona, ale i o základní slušnost a respekt. Vždyť i my, když objevujeme krásy přírody, oceníme dostupnou infrastrukturu. Dobře navržená bezbariérová řešení navíc často prospějí i lidem bez handicapu, třeba široké chodníky usnadní pohyb i s kočárkem nebo těžkým batohem. Hodně hotelů se tím už pyšní a nabízí i další doplňkové služby, které ocení každý aktivní turista – třeba úschovny kol, pronájem sportovní výbavy, či informace o turistických trasách s různou náročností.

Tip pro cestovatele: Před rezervací vždycky zkontrolujte, zda hotel splňuje požadavky na bezbariérový přístup – fotky na webu a hodnocení jiných cestovatelů vám s tím pomohou.

Proč existují hotely 18+?

Hotely 18+ nabízejí něco, co si mnoho párů či skupin přátel přeje: klid a soukromí bez rušivých elementů. Hlavní důvod jejich existence tkví v absenci dětí, což automaticky eliminuje typické dětské zvuky a neukázněné chování. To vytváří relaxační prostředí ideální pro romantickou dovolenou, líbánky, nebo pro skupinu přátel, kteří si chtějí užít odpočinek bez stresu spojeného s hlukem a nepořádkem.

Tento koncept se těší stále větší popularitě. Nabídka se rozrůstá a zahrnuje různé typy ubytování – od luxusních resortů s wellness centrem až po menší boutique hotely s intimní atmosférou. Není to však vždy o explicitním obsahu, jak si někteří mohou myslet. Spíše jde o vytvoření prostředí respektující soukromí všech hostů a umožňující plný relax.

Co byste měli při rezervaci zvážit?

  • Typ ubytování: Vyberte si hotel, který odpovídá vašim představám o relaxaci a úrovni luxusu.
  • Lokalita: Umístění hotelu hraje důležitou roli. Zvažte, zda preferujete klidnou odlehlou lokalitu, nebo naopak hotel v blízkosti atrakcí.
  • Služby: Mnoho hotelů 18+ nabízí speciální služby, jako jsou romantické večeře, privátní bazény, nebo spa procedury.

Při hledání hotelu 18+ se zaměřte na recenze a popis služeb, abyste si zajistili odpovídající zážitek. Ne vždy je zřejmé, co přesně je obsahem konceptu „18+“, proto pečlivě prostudujte informace na webových stránkách hotelu, abyste se vyhnuli případným zklamáním.

Co by mělo být ve městě pro osoby s postižením?

Pro vozíčkáře a osoby s omezenou pohyblivostí je klíčová dostupnost. Mnemotechnické značení a taktilní piktogramy jsou nezbytností pro orientaci, stejně jako taktilní podlahové značení. Důležité jsou i informační tabule s Braillovým písmem a velkým fontem. Kvalitní nábytek a sanitární zařízení uzpůsobené potřebám osob s postižením je samozřejmostí. Zábradlí, madla a rampy jsou pro bezpečný pohyb nezbytné. Tlačítka pro volání obsluhy by měla být umístěna na strategických místech. Automatické otevírání dveří výrazně usnadňuje pohyb.

Dobré je si před cestou ověřit, zda jsou na daném místě k dispozici zvedací plošiny pro vozíčkáře v MHD a na vlakových nádražích. Některé památky a muzea nabízejí speciální audioprůvodce nebo prohlídky s tlumočníkem do znakové řeči. Vhodné je také pátrat po informacích o bezbariérových toaletách a jejich poloze na mapě města. Dostupnost parkování pro invalidy je rovněž zásadní. Ideální je, když město disponuje interaktivní mapou s vyznačením všech bezbariérových prvků a služeb.

Kvalitní a spolehlivé informace o dostupnosti jednotlivých míst jsou pro bezproblémovou cestu naprosto nezbytné.

Jaké jsou 4 typy dostupnosti?

Čtyři typy přístupnosti, známé pod zkratkou POUR (Perceptible, Operable, Understandable, Robust), jsou klíčové nejen pro webové stránky, ale i pro cestování. Perceptivní přístupnost se týká toho, aby informace byly vnímatelné pro všechny, včetně osob se zrakovým, sluchovým nebo kognitivním postižením. Představte si například orientaci na letišti – jasné značení, audio-vizuální informace, dostupnost map v Braillově písmu. To vše je součástí perceptivní přístupnosti.

Operativní přístupnost znamená, že webové stránky, aplikace, ale i turistické atrakce, musí být snadno ovladatelné. Myslete na cestování s kočárkem – schody jsou překážkou, zatímco bezbariérové přístupy umožňují pohodlnou prohlídku. Stejně tak by webová stránka měla být snadno ovladatelná pomocí klávesnice nebo speciálních technologií.

Srozumitelnost (Understandable) je klíčová pro efektivní cestování. Jasné a srozumitelné informace o letových časech, pravidlech, cenách apod. – to všechno snižuje frustraci a stres. Překlady do více jazyků, jednoduchý jazyk bez odborných termínů a jasná navigace – to jsou příklady srozumitelnosti v praxi. Myslete na cestování do země s cizím jazykem – kvalitní a srozumitelné informace jsou nezbytné.

Robustnost (Robust) zaručuje, že informace budou přístupné i v budoucnu a s různými technologiemi. Například, použití standardních formátů souborů při sdílení map nebo itinerářů zajistí, že informace budou přístupné i po letech. To je důležité i pro cestování – kvalitní a dlouhodobě dostupné informace o cílovém místě jsou klíčem k úspěšné cestě.

Kdo zajišťuje vytváření bezbariérového prostředí pro osoby s postižením?

Dostupnost prostředí pro osoby s handicapem v Rusku zajišťuje státní program „Dostupnoe sredstvo“, schválený usnesením vlády Ruské federace č. 363 ze dne 29.3.2019. Za jeho realizaci zodpovídá Ministerstvo práce a sociální ochrany Ruské federace. Pro nás, milovníky aktivního cestování, je důležité vědět, že i když se program zaměřuje na infrastrukturu, praktická dostupnost turistických atrakcí a tras se liší. Před cestou je proto nezbytné si ověřit dostupnost konkrétních lokalit, například na webech cestovních kanceláří specializujících se na cestování pro handicapované, nebo na specializovaných turistických portálech. Ne vždy je vše bezbariérové, i když je deklarováno v programu, a proto je důležité si dopředu naplánovat trasy a kontaktovat lokality pro ověření aktuálního stavu.

Jakým způsobem mohou hotely propagovat své služby?

Efektivní propagace hotelů z pohledu aktivního turisty:

Reklamní: Jasně a stručně prezentujte nabídku pokojů, služeb, akcí a slev. Zdůrazněte, co je pro aktivní turistu klíčové – blízkost turistických tras, úschovna kol/lyží, možnost zapůjčení sportovního vybavení, výhodné balíčky zahrnující vstupy do sportovních areálů či skipasy.

Užitečný: Publikujte články a příspěvky o turistických trasách v okolí, doporučujte zajímavé výlety a aktivity vhodné pro různé úrovně fyzické zdatnosti. Zmiňte místní speciality, možnosti občerstvení na trasách a tipy na výbavu. Nezapomeňte na podrobné informace o dostupnosti veřejné dopravy do hotelu a z hotelu k výchozím bodům tras.

Zábavný: Sdílejte fotografie a videa z úchvatných výhledů z okolí hotelu, zveřejňujte vtipné příběhy z cest, inspiraci pro instagramové fotky na turistických místech. Zkuste krátké video s tipy na balení batohu pro trek.

Uživatelský: Vyzdvihněte pozitivní recenze, zejména ty, které se zaměřují na kvalitu služeb pro aktivní turisty. Prezentujte fotografie spokojených klientů během jejich aktivit – turistika, cyklistika, lyžování. Přidejte mapu s označenými trasami, které hosté doporučují.

Mohu se s šestnáctiletou dívkou ubytovat v hotelu?

Plánujete výlet s 16letou dívkou a řešíte ubytování v hotelu? České zákony vám v tomto ohledu poměrně usnadňují život. Podle vládního nařízení č. 519 není nutný notářský souhlas rodičů k ubytování nezletilých osob v hotelu či penzionu. To je skvělá zpráva, že?

Nicméně – a to je důležité – vždycky si před rezervací ověřte pravidla konkrétního hotelu! Každý hotel si totiž může stanovit vlastní interní směrnice. Některé hotely mohou vyžadovat písemné prohlášení rodičů, jiné mohou požadovat přítomnost dospělé osoby s patřičnou identifikací. Ne vždycky se jedná o legální požadavek, ale je to věc jejich interních pravidel.

Aby se vám předešlo nepříjemným překvapením, doporučuji:

  • Kontaktovat hotel předem telefonicky nebo e-mailem. Zeptejte se přímo na jejich pravidla ohledně ubytování nezletilých.
  • Mějte po ruce kopii cestovních pasů nebo občanských průkazů jak své, tak i dívky. To může být v některých případech užitečné.
  • Zvažte ubytování v hostelu. Hostely často mají méně přísné podmínky pro ubytování nezletilých osob, ale i zde je nutné se informovat předem.

Ještě jedna důležitá věc: i když zákon souhlas rodičů nevyžaduje, etická stránka věci je důležitá. Ujistěte se, že máte souhlas rodičů nebo zákonných zástupců dívky k této cestě a k jejímu ubytování v hotelu. To vám ušetří spoustu starostí.

A na závěr, několik tipů, co si ověřit při rezervaci:

  • Věk dívky je správně uveden v rezervaci?
  • Jaké dokumenty hotel vyžaduje při check-inu?
  • Jsou v ceně zahrnuty veškeré poplatky?

Proč některé hotely nepouštějí samotné muže?

Některé hotely nepouštějí osamělé muže, a to kvůli tzv. „hotelové politice“. Je to bohužel častější jev, než by se zdálo, a setkal jsem se s ním v různých částech světa, od exotických destinací jihovýchodní Asie až po rušné evropské metropole. Příčinou je obvykle obava z nežádoucího chování mužů vůči ženským hostům, což zahrnuje vše od obtěžování až po vážnější incidenty.

Proč se to děje? Hotely se snaží chránit své klienty a udržet si dobrou pověst. Negativní zkušenosti osamělých žen s muži v hotelu mohou mít katastrofální dopad na jeho image a obsazenost. Hotely tak raději preventivně zavádějí restriktivní politiku, než se potýkat s následky.

Co to znamená v praxi? Pokud cestujete sám (a dokonce i s mužským přítelem), můžete se setkat s odmítnutím ubytování v některých hotelech, zejména těch zaměřených na rodiny s dětmi, páry, nebo ženy cestující samy. Není to diskriminace v pravém slova smyslu, ale spíše preventivní opatření.

Tipy pro cestování:

  • Před rezervací si vždycky přečtěte recenze a hotelové podmínky.
  • Zvažte rezervaci v hotelech s vyšším standardem, kde je pravděpodobnost takovýchto problémů nižší.
  • Pokud cestujete s mužským přítelem, může být užitečné mít s sebou kopii cestovních dokladů obou osob.
  • V případě odmítnutí ubytování se zeptejte na důvod a zkuste najít alternativní ubytování.

Alternativní ubytování:

  • Hostely
  • Apartmány přes Airbnb
  • Privátní pronájmy

Pamatujete, že ne všechny hotely mají takovouto politiku, ale je dobré být na tuto možnost připravený.

Mají všechny hotely Premier Inn pokoje pro osoby s handicapem?

Plánujete pobyt v Premier Inn a potřebujete pokoj s bezbariérovým přístupem? Ano, všechny hotely Premier Inn disponují pokoji přizpůsobenými pro hosty s handicapem. Nicméně, důrazně doporučuji kontaktovat hotel přímo předem a specificky uvést vaše potřeby. Ne všechny pokoje pro osoby s handicapem jsou stejné – liší se vybavení v závislosti na konkrétním hotelu a jeho velikosti. Můžete se tak vyhnout nepříjemným překvapením a zajistit si pokoj, který skutečně odpovídá vašim individuálním požadavkům.

Co byste měli specifikovat při rezervaci? Je důležité, abyste uvedli typ handicapu, abyste mohli dostat pokoj s odpovídajícím vybavením. To může zahrnovat například: široké dveře, bezbariérovou koupelnu s madly a sprchovacím koutem bez prahu, snížené pracovní plochy, zvedací zařízení, signalizaci pro hluchoslepé, a další. Nebojte se detailně popsat vaše potřeby, čím více informací poskytnete, tím lépe vám hotel vyhoví.

Z mé bohaté cestovní zkušenosti vím, že i když hotel deklaruje bezbariérový přístup, je vždycky lepší vše ověřit předem. Vždy si nechte potvrzení o rezervaci s uvedením všech specifických detailů k vašemu handicapu. To vám pomůže vyřešit případné problémy ještě před příjezdem a zajistí vám bezproblémový pobyt.

Nezapomeňte, že kvalita bezbariérového vybavení se může lišit. Některé hotely mají modernější a lépe vybavené pokoje než jiné. Proto je důležité se informovat a případně požádat o fotografie pokoje, který vám nabízejí.

Mohu získat pokoj v hotelu přizpůsobený pro osoby s handicapem?

Plánujete cestu a potřebujete pokoj s bezbariérovým přístupem? Nezoufejte! Hotely často uvádějí typy pokojů přímo na svých webových stránkách. Hledejte výrazy jako „přístupný pokoj“ nebo „pokoj pro osoby s omezenou pohyblivostí“. Jenom samotný název ale nestačí.

Důležité je prověřit dostupná vybavení. Ne vždy je to zřejmé z popisu. Zaměřte se na detaily. Jsou v pokoji bezpečné a dostatečně široké prostory pro pohyb invalidního vozíku? Najdete tam pořádnou sprchu bez bariér, s madly a dostatečným prostorem? Existují pořádně umístěné zásuvky, abyste si mohli pohodlně dobít zařízení? Je v pokoji dostatek místa pro otočení vozíku? Je postel dostatečně vysoká pro snadný přestup? Zkontrolujte, jestli je dostatek prostoru pod umyvadlem pro nohy. A nezapomeňte se zeptat na dostupnost záchodových madla a zvýšených toalet.

Nebojte se kontaktovat hotel přímo telefonicky a zeptat se na detaily. Fotografie na webových stránkách často zkreslují skutečnost. Osobní kontakt vám poskytne nejvěrohodnější informace. A pamatujte, že kvalita dostupnosti se může lišit i v rámci stejného hotelu. Některé pokoje mohou být lépe vybaveny než jiné.

Pro snazší orientaci si před cestou stáhněte do telefonu aplikaci s hodnocením přístupnosti hotelů od uživatelů. Tyto recenze vám poskytnou cenné informace z první ruky. To vám pomůže vybrat si hotel, který vám skutečně vyhovuje.

Kdo je povinen zajistit přístupnost objektu pro osoby s postižením?

Dostupnost objektů pro osoby s handicapem zajišťují jejich vlastníci. To zahrnuje i asistenci osobám se zrakovým a pohybovým postižením, a to včetně pomoci překonávat překážky. Myslete na to, že se jedná o součást zodpovědného přístupu k turistice a ochraně přírody. Dobře značené stezky, bezbariérové přístupy k informačním tabulím a odpočívadlům jsou klíčové. Pro aktivní turisty s handicapem existují speciální organizace a služby, které poskytují informace o dostupných trasách a pomůckách. Například, speciální vozíky pro terénní použití, hůlky pro nevidomé s GPS navigací, atd. Před plánovanou túrou je vždy důležité zkontrolovat dostupnost trasy a připravit se na případné potíže. Nepodceňujte síly a možnosti a v případě potřeby využijte asistenci. Informace o dostupnosti najdete na webových stránkách turistických informačních center a specializovaných organizací.

Má Premier Inn pokoje pro osoby s handicapem?

Ano, většina hotelů Premier Inn nabízí pokoje přizpůsobené pro hosty s handicapem. To ale neznamená, že všechny pokoje ve všech hotelech jsou takové. Doporučuji vždy předem kontaktovat hotel a ověřit si dostupnost a konkrétní vybavení adaptérovaného pokoje.

Co byste měli očekávat:

  • Širší dveře: Pro snazší průchod s invalidním vozíkem.
  • Bezbariérový přístup: Rampa nebo výtah.
  • Adaptovaná koupelna: Bezpečnostní madla, sprchová křesla, snížené umyvadlo.
  • Dostatečný prostor: Pro manipulaci s invalidním vozíkem.
  • Zvláštní vybavení: Tlačítka pro volání na recepci, světelné a zvukové signalizace.

Tip pro zkušeného cestovatele: Při rezervaci specifikujte vaše potřeby co nejpřesněji. Uveďte typ handicapu a požadované vybavení. Nebojte se zeptat na podrobnosti – fotografie pokoje může být velmi užitečná. A nezapomeňte si rezervaci potvrdit písemně.

Scroll to Top