Je nutné informovat hotel o pozdním příjezdu?

Aby se předešlo zrušení rezervace, je v případě pozdního příjezdu nezbytné neprodleně informovat hotel o předpokládaném čase příjezdu. Zpoždění je nutné ohlásit s dostatečným předstihem, aby hotel mohl provést potřebná opatření a zajistit dostupnost pokoje.

I uhrazené a potvrzené rezervace mohou být zrušeny jako „no show“ (nevyzvednutí ubytování) v případě absence oznámení o zpoždění či nepřítomnosti. Hotel má právo zrušit rezervaci, pokud není včas informován o změně plánovaného příjezdu, a to i v případě platby předem. Toto opatření slouží k efektivnímu hospodaření s kapacitou hotelu a zamezení zbytečných ztrát.

Výhody včasné rezervace

Včasná rezervace nabízí několik významných výhod:

  • Přístup k výhodným podmínkám: Včasné rezervace často umožňují získat turistické balíčky za speciální ceny a s atraktivními slevami.
  • Širší výběr ubytování: Rezervace s dostatečným předstihem poskytuje větší volnost při výběru hotelu a typu pokoje. Populární hotely a pokoje se v sezóně rychle obsazují, takže včasná rezervace je klíčová k zajištění preferovaného ubytování.
  • Možnost získání bonusů a benefitů: Mnoho hotelů nabízí svým klientům, kteří rezervují s předstihem, atraktivní dárky a bonusy, jako například upgrade pokoje, bezplatnou snídani nebo přístup k VIP službám.
  • Nižší ceny mimo hlavní sezónu: I mimo hlavní turistické sezóny může být včasná rezervace výhodná. Hotely často nabízejí nižší ceny za ubytování na začátku a konci sezóny.

Proč je rezervace nezbytná?

Rezervace je důležitá služba, která garantuje klientovi rezervaci ubytování v hotelu na předem dohodnuté datum a dobu. K provedení rezervace je nutné specifikovat požadované datum příjezdu a odjezdu, počet osob a preferovanou kategorii pokoje. Rezervace tak zajišťuje klientovi bezpečí a jistotu ohledně jeho ubytování a předejde nepříjemným situacím spojeným s nedostupností volných pokojů.

Scroll to Top