Kde na palubní vstupence najdu číslo letenky?

Číslo letenky – základ Vaší cesty!

Hledejte 13místné číslo v dolní části letenky, vedle registračního čísla letecké společnosti.

Je možné změnit číslo pasu v letence?

Změnu čísla pasu v letence je možné provést:

  • Do 3 dnů před odletem: online žádostí na webových stránkách letecké společnosti nebo v cestovních kancelářích.
  • Méně než 24 hodin před odletem: na letišti odletu (před odbavením k letu).

Co dělat, pokud jsem nesprávně uvedl číslo pasu v letence?

Podle Federálních leteckých pravidel č. 82 musí informace v letence odpovídat údajům v dokladu totožnosti.

  • Při chybě v čísle pasu je nutné provést změnu údajů v letence tak, aby odpovídaly údajům v dokladu totožnosti.
  • Změnu údajů v letence je možné provést dvěma způsoby:
  • Podáním žádosti na webových stránkách letecké společnosti (nejpozději 5 dnů před odletem).
  • Kontaktováním autorizovaných cestovních kanceláří.

Důležité:

  • Změna údajů v letence může být zpoplatněna. Výše poplatku závisí na pravidlech letecké společnosti a zbývajícím čase do odletu.
  • Změny v letence musí být provedeny před odbavením k letu.
  • Při zjištění chyby v čísle pasu před odbavením k letu se obraťte na zástupce letecké společnosti.
  • K ověření totožnosti cestujícího při odbavení k letu může být vyžadován doklad totožnosti.

Jak změnit číslo pasu v jízdence na vlak?

Je možné opravit chybu při zadávání příjmení/jména/čísla pasu? Po zaplacení jízdenky není provedení oprav možné. Za správnost zadaných údajů o cestě a osobních údajů každého cestujícího nese plnou zodpovědnost osoba, která objednávku provádí.

Je možné zakoupit jízdenku na vlak na starý pas a cestovat s novým?

Výměna cestovního pasu:

  • Zakoupení jízdenky je možné na starý pas.
  • Při nástupu do vlaku je nutné předložit oba doklady: starý i nový pas. V případě změny příjmení je také nutné předložit oddací list.

Je důležité si uvědomit:

  • Pro zakoupení jízdenky a nástup do vlaku je nutný originál dokladu.
  • Použití notářsky ověřené kopie pasu k tomuto účelu je nepřípustné.

Co dělat, pokud je v letence chyba v čísle pasu?

V případě chyby v čísle pasu v letence okamžitě kontaktujte leteckou společnost, abyste změnili údaje. Změny musí být provedeny nejpozději 5 dnů před odletem.

  • Informace v letence by měly odpovídat údajům v dokladu totožnosti.
  • Pro provedení změn je nutné podat žádost na webových stránkách letecké společnosti.

Jak změnit číslo pasu v letence Aeroflot?

Bez dodatečných poplatků na webových stránkách „Aeroflotu“ je možné provést korekce v letence:

  • Změnit pohlaví
  • Opravit číslo a platnost pasu

Toto je dostupné v sekci „Správa rezervace“.

Co dělat, pokud jsem si vyměnil pas a jízdenka je koupena na starý pas ČD?

Zakoupení jízdenky po výměně pasu

  • Jízdenka se kupuje pouze v pokladně nádraží
  • Pokud byla jízdenka zakoupena na starý pas, je možné použít dočasný průkaz totožnosti, pokud jsou údaje pasu v dokladu uvedeny

Co dělat, pokud jsou letenky zakoupeny na starý pas?

V souladu s platnými pravidly leteckých společností se nástup do letadla provádí pouze při předložení platného pasu.

Pokud byla Vaše letenka zakoupena na starý pas, je nutné po obdržení nového pasu provést korekci údajů v letence.

Pro korekci údajů v letence můžete:

  • Kontaktovat leteckou společnost, ve které byla letenka zakoupena;
  • Obrátit se na agenturu, kde proběhla rezervace.

Je nutné mít u sebe originály starého a nového pasu.

Upozorňujeme, že korekce údajů v letence může být zpoplatněna dle pravidel a sazeb letecké společnosti.

V jakém případě se pas považuje za neplatný?

Občanský průkaz nemá platnost, ale může se stát nepoužitelným v následujících případech:

  • Mechanické poškození nebo opotřebení
  • Změna osobních údajů držitele
  • Zjištění padělání nebo nesouladu s danými požadavky

Co psát do kolonky číslo pasu Aeroflot?

Při vyplňování pole „Číslo dokladu“ v kolonce „Číslo pasu“ pro občany ČR je nutné zadat číslo dokladu bez mezer.

  • Pole „Platnost“ předpokládá zadání libovolného data, které je pozdější než datum Vašeho letu.
  • Je také třeba si uvědomit, že platnost pasu musí přesáhnout datum zpátečního letu o nejméně 6 měsíců.

Dodatečně je třeba vzít v úvahu:

  • Při vystavování letenky pro dítě se do kolonky „Číslo dokladu“ uvádí číslo rodného listu.
  • Pokud jste občanem jiné země, do kolonky „Číslo dokladu“ uveďte číslo Vašeho cestovního pasu.

Co dělat, pokud jsem si vyměnil pas a letenka je koupena na starý pas Aeroflot?

V případě změny pasu po zakoupení letenky se obraťte na leteckou společnost – dopravce, aby provedla korekce v rezervaci.

Postup:

  • Kontaktujte leteckou společnost telefonicky nebo prostřednictvím oficiálních webových stránek.
  • Poskytněte informace o starém a novém pasu.
  • Popřípadě uhraďte poplatek za provedení změn v rezervaci.
  • Obdržíte nové palubní vstupenky platné pro let s novým pasem.
  • Důležité:
  • Lhůty pro provedení změn v rezervaci se mohou lišit v závislosti na letecké společnosti.
  • Některé letecké společnosti mohou účtovat dodatečný poplatek za provedení změn v letence zakoupené na starý pas.
  • Pro lety do zahraničí může být nutné také aktualizovat vízum, pokud bylo vydáno na starý pas.

Co dělat s letenkou, pokud jsem si vyměnil pas?

V souladu s normami právních předpisů musí cestující k provedení letu předložit platný doklad totožnosti. Doklad, který ztratil platnost v důsledku výměny, automaticky ztrácí svou právní sílu.

Poznámka v letence o dříve platném dokladu nemá právní váhu a nemůže nahradit samotný doklad.

  • Změna údajů v letence související s výměnou pasu obvykle nepředstavuje problém. Letecká společnost k tomu může požadovat:
  • Kopii nového pasu;
  • Žádost o výměnu dokladu.

Upozorňujeme, že některé letecké společnosti mohou účtovat dodatečný poplatek za provedení změn v letence, proto je vhodné předem u dopravce ověřit podmínky a cenu této služby.

Abyste se vyhnuli možným komplikacím a dodatečným výdajům, doporučujeme aktualizovat údaje o dokladu totožnosti v letence co nejdříve po jeho výměně.

Scroll to Top