Takže, Oscary! Viděl jsem tenhle titulek, že na Oscarech a na večírku Vanity Fair nebyli jenom herci a režiséři, ale i hromada šéfů z technologií a byznysu. A to mě fakt zaujalo! Představte si, Bob Iger z Disneyho a Sergey Brin od Googlu – to je fakt jiná liga než Leonardo DiCaprio, ne? Článek zmiňoval i účastníky z Netflixu a Paramountu, ale detaily chyběly. Tak jsem si trochu pošťoural a zjistil jsem pár zajímavých věcí.
Je jasné, že Hollywood a byznys jsou úzce propojené. Filmy se natáčí za obrovské peníze, digitální distribuce filmů a seriálů je klíčová, a marketingová mašinérie kolem Oscarů je sama o sobě multimiliardový byznys. Přítomnost takových jmen jako Iger a Brin dává smysl. Iger má Disney, který je v podstatě mediální impérium s prsty v Hollywoodu, a Brin, i když už není přímo v Google managementu, má stále obrovský vliv na technologický svět, a technologie jsou pro filmový byznys dneska nezbytné, od natáčení po distribuci a marketing.
Fotografie Boba Igera a Kierana Culkina na večírku Searchlight Pictures mě zaujala. Searchlight je studio, co produkuje filmy s nezávislým duchem, ale i s dost velkým rozpočtem. Kieran Culkin, známý z Succession, pravděpodobně tam byl kvůli nějakému projektu, ale přítomnost Igera ukazuje, jak propojené jsou sféry Hollywoodu a velkého byznysu. Tohle není jenom pár herců, kteří si užívají večírku; je to i velká byznysová networkingová událost.
Myslím, že účast šéfů velkých společností na takové akci má hned několik důvodů:
- Networking: Je to skvělá příležitost potkat se s influencery, producenty, režiséry a jinými klíčovými lidmi v oboru.
- Marketing a PR: Je to skvělá reklama. Být viděn na takové akci, s prominentem, je pro image firmy jen výhra.
- Investiční příležitosti: Hollywood je plný příležitostí k investicím do filmů, televizních seriálů a dalších projektů.
- Talent scouting: Firmy můžou hledat nové talenty, herce, režiséry, kteří by se hodili do jejich projektů.
Je zajímavé si představit, o čem se takové osobnosti baví na takovém večírku. Možná o nových technologiích pro filmové efekty, o budoucnosti streamování, o strategických investicích, nebo jen o tom, jak těžké je udržet si pozornost diváků v dnešní době. Kdo ví?
Možná příště bude na Oscarech více technologií, ne jenom herců a hereček. Třeba uvidíme i další jména z technologického průmyslu, nebo se začne používat virtuální realita na samotném večírku. Kdo ví, co budoucnost přinese? Je to vcelku vzrušující. A pro mě jako laika – rozhodně zajímavý pohled do zákulisí Hollywoodu a big businessu!
Jméno | Společnost | Možná role na Oscarech |
---|---|---|
Bob Iger | Disney | Networking, sledování trendů |
Sergey Brin | Google (dříve) | Možná investice, networking |
Kieran Culkin | Herec | Osobní účast, promoce filmu |
Závěrem bych rád dodal, že účast těchto osobností zdůrazňuje propojenost Hollywoodu a byznysu a fascinující dynamiku mezi kreativním průmyslem a technologickým světem. Je to úžasná podívaná pro nás všechny!